Fan.

Fick resultatet på tentan nyss och jag klarade den inte..vilket jag i och för sig hade på känn, men ändå, känns piss rent ut sagt. Orkar inte plugga något mer. Var ju deprimerad redan innan på allt som har med skola att göra..och nu blev ju inte direkt saken bättre..
 
Har nu omtenta om två veckor och det känns avlägset att man kommer hinna repetera allting och lära sig sådant man inte lärt sig än, samtlidigt som man ska skriva rapport, göra didaktikredovisning och designa någon jävla poster. Och att sen behöva vänta ytterligare tre veckor på att få resultatet, ja det känns surt! Förstår att folk hoppar av när de möter sånna här motgångar.
Dock finns det inte på kartan att jag tänker hoppa av.
 
Skrev ett inlägg precis efter att jag läst resultatet, som jag inte postade på grund av mycket otrevliga ord. Kände att jag på något vis ville läsa igenom det när jag lugnat ner mig en smula, och det resulterade som synes i ett mindre argt, men lite ledset inlägg istället.
 
Har fått värmande sms från båda mina systrar och Stålis, samt ett samtal från mora mi, det känns bra. De säger att jag ska bryta ihop och komma igen..jag la mig i sängen och klämde fram en tår och nu känner jag mig förhoppningsvis redo igen..ibland är sannerligen steget kort både från gladhet till total misär och sedan tillbaka.
Kan väl egentligen inte påstå att jag är glad, men lite bättre känns det i allafall.
 
I morgon tänker jag vara helt ledig, hela runda dagen och ladda massa energi för att sedan köra igång med lite plugg på lördag och sedan köra hårdplugg från måndag tills tentadatumet.
 
Ska försöka hålla er uppdaterade om hur det går.

Kommentarer
Postat av: Sara

<3 Det låter som du är på väg upp till ytan igen efter en djupdykning... Du fixar detta, jag tror på dig!!! =) Vi hjälps åt, hårdpluggar och sen skriver du kanon på omtentan!

Postat av: Cilla

Klart att du kommer att klara omtentan! Jag tror på dig! :)

2012-11-02 @ 01:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se