Finger.

Ni som lider av falangofobia* bör ej läsa detta inlägg!
 
Jag har en knöl på mitt högra långfinger som jag upptäckte för urminnes tider sedan. Runt år 2004 googlade jag mig galen på vad det var, och kanske framförallt hur man kunde få bort den. Fick husmorstips som att man skulle skrubba den med en tandborste, massera bort den eller skära bort den med en kniv. Nu för tiden vet jag bättre, den kommer inte försvinna! Den kommer sitta på mitt finger som ett monument över min kreativa barndom. Och den blir ju inte direkt bättre av att man nu för tiden skriver sisådär flera timmar i dygnet.
Min charmiga lilla knöl har numera blivit en del av mig, jag har accepterat den och döpt den till Gerd.
 
Kanske inte syns så jätteväl på bilderna, men håll till godo.
 
 
(* Falangofobia är ett ord som jag nyss hittade på alldeles själv. Betyder fingerfobi på Ellinorlatin).
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma di

men snälla nån då!

2012-10-17 @ 17:40:40
Postat av: Sara

Hahaha!! Min flagnar numera så har jag tur är inte min kronisk till skillnad från din! :-P Jag knåpar på och hoppas på det bästa!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se