Svårt.

Det är så sjukt svårt att blogga när man inte vet vad man ska skriva om, man vill ju liksom leverera så att det blir intressant att läsa..när jag väl skriver.
Förut hände det ju att jag skrev flera inlägg om dagen, kanske inte alltid så jätte intressanta eller roliga, men ändock inlägg. Känns som om jag har kommit ifrån det där nu, med små inlägg lite nu och då om egentligen ingenting..så när jag väl skriver blir det att jag uppdaterar om det som hänt på sistens, inte så kul.
 
Ska en gång till i mängden säga att jag ska försöka bättra mig, men det är svårt när jag har dragits in i instagram-träsket och man hellre uppdaterar där med en bild, för det går snabbare..men jag ska som sagt försöka bättra mig..har ju inte kommit upp i 2000 inlägg ens..skämmes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se