Svenstavik.

Nu kan jag säga helt säkert att jag jobbat sista passet för i sommar, känns jävligt tveksamt om jag kommer jobba där överhuvudtaget något mer. Slutade i allafall 14 idag och gick till Maria och fikade bort en stund och pratade lite strunt. Drog till Svensta, somnade som en klubbad ko i soffan, vaknade och drog ner på dryparn, åt och tog en tur mellan de få stånden som var kvar på byn.
 
Imorgon blir det minsann en fullspäckad dag, hem till Rätan vid 10 och baka tårta, iväg på loppis mellan 11-15.30 ca, surströmming klockan 18 och tillbaka till Svensta och sprätta en vinare tillsammans med lite tjejer. Fin dag med andra ord.
 
Nej nu ska jag slå mig ner i soffan och titta om det går att övertala karln att kolla på `Fångarna på fortet` klockan åtta.
 
Hejdå från mig och Åberg.
 
Ps. Åberg är finnen på min kind ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se