Kodak Moment.

Ibland önskar man verkligen att man var lite snabbare med att få upp kameran,
eller ens vara på plats när saker och ting sker.
Robert välte en trågbunt, vilket såg enormt skoj ut,
för att få bunten rak igen tog Janne och Robert varsin truck och körde emot trågbunten från varsitt håll,
det hade kunnat blivit ett bra kort, men såklart är man för seg.

Sen när en halv pall brakade vid vinkelväxlaren var inte heller helt tråkigt,
skrattade gott och det när Sophie stod och svor.

Och dagens sista Kodak Moment var ju såklart när Joe "Jättegorillan" Johansson somnade i trucken,
egentligen hade jag då gott om tid att knäppa en bild eller två,
men tänk om han hade vaknat just när jag tog bilden..okej att vi kan prata om trekanter,
men så nära polare är vi inte att vi knäpper kort på varandra när vi sover.

Helgen var iaf grymt skoj, jag tackar alla mina vänner som deltog och är glad att jag var med,
det måste göras om, flera gånger dessutom!

Loppisen var mindre lyckad, Rätansborna tyckte väl att friidrotten var intressantare än de antika prylarna jag hade på mitt bord.
Hade dock skoj när jag försökte konkurera ut Gunnar, det gick dock mindre bra då jag tror att han drog in mer pluring än vad vi gjorde. Prutade en tia på filmen han köpte gjorde han också, det var snålt!
Men hade snapsglasen kommit i hans ägo med tillhörande snaps och personlig leverans så hade han nog inte kunnat motstå frestelsen..haha!

H E J D Å

Kommentarer
Postat av: Erika

Gunnar hade nog mer än gärna velat ha personlig leverans av snapsglasen, men skyll sig själv som inte tog det enora steget.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se