Shaving the short haired man!

Helgen har varit mycket lugn, det var längesen,
men det gillar vi!
Fredagen började med att man började jobba vid 06.00,
pallade om en pall som trågen hade gått sönder på.
Sedan städade jag, anna och Linnéa en truck.
Resterande 7 timmarna av dagen gick åt att sitta å
titta när Italienarna installerade den nya plastaren,
glida omkring i trucken, tvätta händerna och besöka linan.

Efter arbetets slut åkte jag med NÁnnirs bort till buss stationen,
där jag inväntade 14.20 bussen,
bussen som även gick över alla dessa små ointressanta byar,
vilket gjorde bussresan ännu längre.
Dock hade jag Sofaen med mej som sällskap..trevligt trevligt!

Väl inne i stan mötte vi Mli för att sedan leta efter jacka till Sofaen och skor till mej,
letade överallt tills jag hittade mina älsklingar på G A B R I E L,
Vans, 37or, schackrutiga..mm mm mmm!
Tog 17.05 bussen hem till Rätan,
avnjöt en god Tacos-middag och gick sedan och vilade lite,
vaknade vid halv tolv och smsade lite,
somnade sedan om för att sova tills en ny dag hade grytt,
vilket var ca klockan 9.
Mamma blev mäkta förvånad över att jag var uppe så tidigt..(med tuppen?)
Åt frukost med pappa och Musse, som för första gången på säkert 5 år
låg i mitt knä och tillät mig att stryka honom över ryggen :D

Styrde kosan mot Rätans skjutbana där jag följde mamma och pappa
runt på en jaktstig, då fick man lite frisk luft..Gick säkert 2 km åtminstone..
Åkte hem och sydde upp ett par gardiner, lagade ett par byxor och sydde klart ett par byxor.
Sedan ringde Robin och frågade om vi skulle gå ut och gå,
å hurtig som jag kände mej så cyklade jag de 2 km till Robin,
gick sedan 6 km med honom och pratade om allt och inget,
cyklade hem igen för att kika lite på ESC med mamma,
käkade glass och popcorn, mycket mycket trevligt!
Dock var det ju fel låt som vann,
är så less på det där nu så det kan ej anas,
tycker att dom borde lägga ner dom där tävlingarna helt och hållet,
det är ju bara skit ändå!

Sammanfattningsvis har jag vandrat ca: 8 km och cyklat 4 km i helgen,
mycket bra gjort för att vara jag!

Ska iväg och klippa Micke nu!

H E J D Å




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se