257.

Detta är det 257e inlägget jag skriver i bloggen,
tänk egentligen vad jävla mycket onödigt man har skrivit under den här tiden (som det här tex)..men jag vet ju att ni gillar att läsa det ändå :)

Snart är det Forum och jag längtar,
det kommer bli väldans kul.

Är så less på att jobba natt nu,
helgerna blir helt förstörda, man är vaken hela nätterna och sover hela dagarna,
kul, jag tycker att helgen knappt börjat, fast egentligen ska man börja jobba i morgon kväll igen..eller ja, ikväll blir det ju eftersom klockan är efter tolv. Drygt. Någon som vill byta jobb med mej? Jag lovar, det kommer alla fall vara roligt en kvart.

Kan ingen bara ringa till mej och fråga om jag vill komma och kalasa lite?
Då tar jag på mej mina bästa gå-bort kläder, tar med mej Emelie samt en Tequila Rose,
ska vi säga så?
Ses snart då!

So long Suckers!


Kommentarer
Postat av: emelie

godnatt:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se