Altzheimers light.

..har mest troligt drabbat mitt huvud.
Trodde att jag hade en till dosa snus, men det hade jag inte. Har letat igenom väskan en miljontrehundratrettiofem gånger utan resultat, och vart skulle jag annars lägga dosan om inte i väskan?!

Är på språng att kuta på jobbet nu, men jag tror nog att denna natt kommer bli väldigt kort,
det känns så iaf, speciellt nu när jag har tillverkat 2 skivor som det ska lyssnas på.
Saliga blandningar av alla dess slag, och jag slår vad om att Sophie kommer klaga på musiken.
Men mina öron är immun mot ditt musikklag Sophie! :)

Snart är det Forum, sjutton vad kul det kommer bli!

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

meen Elle da! sluta snusa!!!!! dessutom är det ju fest i Rätan före forum så du kan väl se fram emot det först åtminstone!
Puss

Postat av: Ida

Just ja, det är ju ferre i Rätan. Trist att det skulle kosta, vad var det, 250 spänn!?
Jag är tveksam att det är värt det . . . :/

Sen får du inte sluta snusa för då är jag den enda "dåliga" av dig, mig och Sophie ;)

2008-04-15 @ 09:44:23
URL: http://iidaa87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se