korvräv och skitapa.

Visst är det rätt roligt att komma på roliga ord va? Eller mer kombinationer av ord. Dock måste dom ha den rätta klangen - sockerkorv låter ju tillexempel hundra gånger roligare än saltskinka. Visst är det så minsann.

I morgon är det dagen före nyårsafton och vi alla vet ju vad som händer då..jo, slemmet fyller arton år. Gamla kvinna. Hon ska få en rullator av mig, och eventuellt en begagnad hörapparat, gärna med lite gammalt tant-vax på. Så nu vet du det och slipper tjata något mer!

Dessutom kan jag meddela att jag aldrig mer ska ta på mig att tända upp i huset där nere, första incidenten var att jag högg mig själv med yxan i handen. Mindre smart drag av mig. Andra fadäsen skedde idag när jag skulle plocka ved och körde en vedflisa rakt under nageln så jag blödde som en gris. Ni minns den där klantkakan jag pratade om förut, den går till mig den här gången också. skitapa.

Staden idag med slemmet och moderskapet, mycket folk och ont i ryggjäveln, men ändock tyckte jag att vi fick det ganska trevligt. Speciellt den där söta tanten på Plantskolan var bra trevlig, även fast vi inte köpte något. Så skulle dom vara allihopa. IXO, Triconor och lillänge gjordes och middagen bestod av Nuggets på Kina´s bord.

Nu är jag faktiskt lite less igen, för jag tror jag börjar bli sjuker. Känner mig allmänt seg i kroppen och har en aningens ont i halsen, såhär får det inte gå till. Man borde verkligen inte behöva må som en pungråtta nu i nyårstider. Det finns ingen manual det står det i, så jag protesterar tyvärr. Sen kan den där black-Barrak säga vad han vill om det, jag omstiftar världens lagar helt enkelt.

Nej nu kanske man ska ta sig i kragen man inte har och gå ner till tjugofemman och släppa ut byrackorna en sista gång innan det är godnatt.

/ Ellinor - snart är mitt veckoåtagande till ända. gött.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se