Mamma.

image53

Nu myser nog min mamma i fulla drag när jag uppdaterat så mycket,
det är förresten en bild på henne där uppe, dock är den inte så lik.
För min mamma är snygg och damen på bilden ser mer ut som en gammal mormor!
Nåväl, staden idag för lite mys med lillasyster, härligt!

Natten har varit förhållandevis lugn, förutom att min sängkamrat prompt skulle buffla runt i sömnen,
så sa han även att han var sur på mej..illa, tänk att man kan göra någon så förbannad bara över sin existens,
för något annat hade jag då rakt inte gjort den tidiga timmen.

Han passade även på att snacka lite mer i sömnen,
här kommer ett utdrag av vad som sas:

D: Jag ska upp klockan sex..sju
E: Vad sa du?
D: Klockan sex.
E: Vad ska du göra då?
D: Jag ska åka!
E: Vart?
D (Pekar mot taket): Dit!
E: Är du vaken?
D: JAA!
E: Pratar du i sömnen?
D: NEJ!
E skrattar hejdlöst..
D (skirsur): MEN VA ÄRE??

haha, det är sjukt det där, hur man kan prata i sömnen alltså..
för någon vecka sedan hade även jag gjort det..
satt mej raklång upp i sängen, pekat mot forändan och frågat vem det var som satt där,
eftersom det inte var någon så frågade Mr. D vart.
Men jag hade bara fortsatt att peka och sagt; "Han som sitter där".
Lite läskigt egentligen, det kanske satt någon på min fotända och tittade på mej..
vågar nog inte sova här själv nåt mer..haha.

Iaf så har Pärra satt geriller i huvudet på mej angående Uppsala,
har kollat både jobb och lägenhet och det verkar ju inte helt svårt att få det,
kanske måste göra en tripp dit ner framöver och titta om det faktiskt är någonting att göra,
det vore ju inte helt fel att uppleva något annat än att bo innanför Jämtländska väggar,
okej, Norge, men det räknas knappt, det var ju bara 2 månader.

Nää, nu ska jag upp och packa bagen för att sedan bege mej till den Jämtländska huvudstaden :D.

/ Ellinor - Uppsala..inte Uppsala?

Kommentarer
Postat av: mamma di

Bra ritat men som sagt kanske inte så likt, dock roligt att läsa
Puss

2008-02-02 @ 14:27:29
Postat av: Anonym

Uppsala så klart!

2008-02-05 @ 11:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se