Lussisar och bajskorvar.

Precis, det är vad morgonen gått ut på. Är nere hos syster och bakar lussebullar för fulla muggar..eller ja, i allfall så penslar jag dom och petar i russin. Hoppas på att dom är klar snart så man får sig ett smakprov innan det är dags för arbete.
Efter en enormt hård pensling satte jag mig med min kaffekopp vid bordet och kände att det luktade fan, tjöjdes ett x antal gånger för att sedan gå in och slå Micke i huvudet och klaga att hans hund hade släppt sig..det var inte bara det hon hade gjort..det låg en liten fin hög nedanför vitrinskåpet. Wakkie! Känns som att den senaste tiden kan sammanfattas i ett enda ord, nämligen SKIT!, i alla bemärkelser dessutom. Var sedan tvungen att föda hund-fan-skapet också, la alltså på lite mer ved på hennes bajseld så att säga, får se hur länge det dröjer innan det är dags igen.

För att klaga lite extra har jag sovit som en bäver i natt, katterna har även dom bestämt sig för att göra sina behov på alla ställen utom i kattlådan, snälla mamma och pappa, kom hem! Dessutom så ger dom mig ingen vila heller med deras jävla skrik och riv nätterna igenom. Kat(t)astrof!

Och Göran, klart vi är mates redan, till och med roomies för tusan. Men nu kan vi vara partners i sömnlösheten också :).


Bjuder slutligen på en bild sen kryssningen i somras, på bilden en mindre nykter Ellinor i hytten.

/ Ellinor - ska sno en lussebulle.

Kommentarer
Postat av: Erika

Ja nog fick väl bullarna högsta betyg också=)

2008-11-26 @ 13:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se