Uppdatering om läget.

Befinner mig just nu på Värmdö. Det finns världens roligaste nöje här, sitta i köksfönstret och titta i kikarn när Finlandsbåtarna åker förbi. Än har jag inte fått någon skymt av Silja Symphony dock.

Än så länge på våran tur har vi varit i Sandviken och hälsat på Mickes mormor och morfar, i Uppsala och hälsat på bror. Varit i Kopparmora och kollat på Mickes barndomshem. I Gustavsberg på Ittala, Orrefors och Kosta Boda etc. I dag går turen till Västberga till mormor och morfars grav och sedan till Årsta för grillning - kan bli en skojig dag.

Vet inte om jag kommer uppdatera något mer innan jag kommer hem eftersom vi drar vidare snart och då finns det ingen tillgång till internet.

Nåväl. Nu ska jag kolla klart på första filmen om Lillebo. Det är så rowligt.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vare inte hon som skulle ladda upp bilder igår?

2009-08-25 @ 13:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se