Deutschewelle.

Jaha, då har man tillbringat den första natten i Tyskland då. Erkki, mamma och Leon bor i en lägenhet en bit från huset och jag huserar hos Emelie och familjen Wiele.
Färden igår gick mycket bra, får nästan säga så mycket som att jag nu möjligtvis platsar in i det militära med tanke på att jag bar den gode 10-kilos bebin Leon på magen i bärsjal hela dagen igår.

Idag har vi än så länge varit i Eppingen och shoppat lite, det enda jag handlade var dock sprit. Endast en flarra till mig själv dock. Så vissa kanske kan förvänta sig kluckande julklappar i år. Har aldrig fattat hur billigt det egentligen är med sprit i dette lanne. Inhandlade en presentbox med en sjuttis jägermeister och två glas för hundra spänn. HUNDRA SPÄNN. Ungefär hur billigt som helst.
Synd att det inte går ner så mycket mer i min väska på hemvägen.

Nåväl. Nu ska jag gå upp och vänta på att Emelie, mamma, Inga, Lasse, Rasmus och Kjell kommer hem från Kindernest.

Kommentarer
Postat av: micke

Härligt att ni har det bra där nere.

2009-12-12 @ 00:25:05
Postat av: Pappa Din

Men Elle, ni har ju ganska stora väskor med tanke på jägermeister!!!

2009-12-12 @ 11:12:07
Postat av: micke

jag håller med föregående kommentar.

2009-12-13 @ 00:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se