dagens honk.

Varje dag den här veckan när man kommer hem till byn efter jobbet och åker förbi norsgården ser man den där bussen som står där, bussen som tar alla ungdomar upp till fjällen varje dag. Och varje morgon blir jag lika jävla sugen att tuta när jag åker förbi. Sista dagen och sista chansen idag, tänkte jag och la mig på signalhornet när jag passerade. Hoppas alla stackars jävlar vaknade. Fick lite dåligt samvete just efter dådet, men det gick fort över. Ska jag vara vaken den tiden, ska fan dom vara det också.

Det är ju verkligen fantastiskt vad alla ska ha bajsnödiga åsikter om vad jag gör, jag tycker átt så länge jag mår bra av det jag gör kan man väl bara vara nöjd och säga: "Vad kul för dig Ellinor, att du får resa runt i världen och se dig omkring". Men icke. Bestämde jag mig i natt för att dra en tur till Dalarna så gör jag det, och det är ju alltid kul när folk är glad över att man hittar på saker. Ibland blir jag så infernaliskt less bara. Vill ni ha en fin alla hjärtansdag present tycker jag att ni kan vara lite happy.

Dessutom har natten gått åt helvete också, omotiverad till att packa dessa jävla garderober och allmänt slö i huvudet. Ingen annan har varit på topp heller efter beskedet från VD´n. En natt sänd straight from hell med andra ord.

Nu, kolla face.

Må väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se