Galenskap.

Jovisst, det är ren galenskap att ränna uppe mitt i nätterna, och dessutom bedriva den tiden i Skanderåsen. För att citera en vän; "Madness, Madness".
Väldigt blandade känslor har infunnit sig under natten, både förbannad ilska och sann glädje och sist men inte minst en släng av feber. Har som sagt inte känt mig så kurant, men fann lycka i tablettform i fickan och då blev det lite bättre (ipren alltså, det var ingen smiley på den).
Danill var vänlig nog att göra mig sällskap en stund och jag utagerade mig på bästa vis mot vissa skitkorvar som inte ens är värd att ödsla energi på.

Idag skulle jag egentligen till staden och vara smakråd vid barnvagns-köp, men det fick bli sängen istället. Och jag är nästan glad att jag inte följde, syster sa att det var det värsta hon gjort i hela sitt liv. Shit, hon måste ha ett jobbigt liv :).

Nåväl, nu kanske man ska ta sig upp ur sängen och laga till någon middag, och eftersom föräldraskapet befinner sig på Hotell i Östersund blir jag själv vid bordet, undra vad det bjuds på..

För att citera ytterligare en vän;
"Det är inte kvantiteten som räknas".

Heders - från sängkammaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se