Hur fan?

Såg en ny blogg idag. En tjej som är 16 år och flyttar hemifrån. Ja, det är ju helt skandalöst hur en 16 åring kan flytta hemifrån i så tidig ålder, hon är ju bara barnet. Klart man måste skapa en blogg för det och få trettiotusenelva läsare på en gång. För det har ju aldrig tidigare hänt i Svensk historia att en 16 årig tjej har flyttat hemifrån. Och till råga på allt var anledningen att hon skulle börja gymnasiet.

Jag säger såhär, jag var också 16 när jag flyttade hemifrån, det var 7 år sedan. Efter det har jag bott på sex olika ställen. Det om något borde ge statistiken ett uppschvung.

Kommentarer
Postat av: annienyström

Du kan göra en bild med mej på, och en bild utan mej så får vi se vad som blir bäst. :)



Jag vet faktiskt inte vad jag vill ha för saker, nåt freeeent iallafall. ;) Och eftersom hela bloggen är svart och rosa vore det juh bäst med nånting svart och rosa. :p

Men du får prova runt lite och se vad som blir bäst! :)

Postat av: annienyström

Jag kan skicka en bild på msn sen, när du är inloggad!

2009-07-22 @ 00:45:46
URL: http://anystroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se