Run forrest.

Igår var det dags för den årliga turen till Sundsvall och vårruset. Shoppade först en smula på Birsta och sedan var det dags att åka iväg och kuta röven av sig. Uppvärmningen gick sådär, jag vet ingen som har så dålig motorik som jag. Ska man använda både armar och ben i någon övning så funkar det inte alls. Alla kroppsdelar i ett enda kaos. Dessutom lyckades jag slå ett par förbi passerande i huvudet med min graciösa träning.
Springningen gick dock bra, fick rysligt ont i benen efter bara några hundra meter, men det gick över och jag sprang mestadels hela vägen. Gick i mål på 35.46, vilket jag är mycket nöjd över!

Nu var det visst Lyxfällan som var på tv. Världens tråkigaste program.

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se