arbetslösheten.

Det finns inget ont som inte för något gott med sig heter det ju, och visst är det så. Det onda är alltså arbetslösheten, men det finns massa goda saker, tex att jag sover bättre och känner mig mer motiverad till att göra saker. Dessutom får ju Ni grymt mycket läsning då jag uppdaterar som en tok. Ibland när jag nyss uppdaterat känner jag att jag har mer att ge och vill skriva ett inlägg till, men sen ändrar jag mig och tänker "Nej, fan man kan inte skriva så många", men egentligen, vem fan bestämmer hur mycket jag ska skriva? Ja just de. Ingen annan än jag. Så shut up and read för fan.

Idag när jag var ute och åkte skidor hade jag på mig mina nya träningsbyxor och det nya träningslinnet, jag kände mig smärt och tränande i dom. Såg slank och muskulös ut. Me like it tänkte jag när jag stod framför spegeln i flera minuter och beundrade mig själv. Det är nog som den där Blondinbella säger, har man snygga träningskläder är det roligare att träna. jajjemänsan.

Fan, min bättre hälft hänger på konsert med Volbeat ikväll och Allmighty var på Judas häromdagen, kan inte jag också få göra något sånt skoj? Vilka ska jag förälska mig i som jag kan rocka och dricka öl till? Lars Kristers? Nej jag måste inte bara skaffa mig ett intresse, jag måste ha ett par idoler också.

Lär väl skriva sen igen kanske om jag har någon inspiration. skitapa.

Kommentarer
Postat av: Allmighty

Du är bra duktig du min vän. Som kan skriva så mycke och det är lika skoj iallafall. Och det där med skidor är toppen! Keep it going strong my friend!!!

2009-03-05 @ 21:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se