dreams are coming true.



Underhållande nattsamtal:


Emelie (i sömnen) - Ellinor, du vet att det här är mitt täcke va?
Jag (vaken) - Ja, vadådå?
Emelie - Jag tyckte det var lite taskigt att han pruppa på de..
Jag - Vem?
Emelie - Han.
Jag - Vilken jävel.
Emelie - Jag håller med. Jag måste hämta vatten..
Jag - Det finns vatten här.
Emelie - Är det iskallt?
Jag - Nästan..
Emelie - Vad är klockan?
Jag - Snart ett..
Emelie - Ååh gött!

Det roligaste med Emelie är att man kan föra en normal diskussion med henne när hon sover. Hon kan sitta käpprätt upp, titta en i ögonen och försäkra en om att hon är vaken och prata om massa saker. Sen efter ett tag vaknar hon och minns ingenting av vad hon sagt. sjuka ting. men jag har roligt i allafall :).

Kommentarer
Postat av: Emelie

HAHAHAHA, OMG!!!

Postat av: Erika

Hahaha den kvinnan kan man verkligen skratta åt!

2009-03-17 @ 09:28:27
Postat av: micke

hahahah Emelie bra att du sover hahahahahahah.

2009-03-17 @ 14:12:57
Postat av: Mamma Di

Velkommen! till dom som pratar i sömnen!

Puss

2009-03-17 @ 16:26:24
Postat av: Erika

Meeeeeen, seg att uppdatera!

2009-03-19 @ 18:55:06
Postat av: Anonym

jag vet en till som pratar om mystiska saker i sömnen..

2009-03-24 @ 16:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se