modebloggar, modebloggar.

Vart man än vänder sig i cyberspace hittar man modebloggar idag. Det är en omöjlighet att inte kunna klä sig "rätt" nowdays. Överallt får man tips på vilka färger som gäller till sommaren och vilka chinos eller varför inte haremsbyxor som är snyggast. Jag skulle kunna spy över dessa haremsbyxor. Det är nästan så att jag blir olycklig när jag ser dom, oroad över skaparens fruktansvärt dåliga smak. Det ser ju ut som man bär runt på tretton kilo bajs i dom.

Själv är jag till dagen klädd i Haglöfsbyxor, ett turkost träningslinne, en silja-linetröja och glasögonen fint placerad på näbben. Väldigt klädsamt med andra ord. Om någon modebloggare mot förmodan skulle se mig nu så skulle den nog ge mig ett nackskott. Till råga på allt har jag okammat hår och är fruktansvärt naturellt osminkad, jag gillar´t. Men så är jag ingen modebloggare heller.

Nu ska den skogsmullande, tränande, silja-line kontoristen äta en macka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se