Leila bakar.

Precis, nu ska vi prata lite om Leila, i synnerhet då när hon bakar.


Varje gång jag tittar på ´Leila bakar´ så myser jag extra mycket. Jag tycker hon är så förbannat käck. Ett riktigt söndagsexemplar enligt min mening.
Hon blir aldrig lortig när hon bakar (själv ser man ut som tio svåra år och en halv mjölpåse). Hon har så jäkla hippa käksredskap. Hennes kylskåp är alldeles rosa och hennes bakmaskin är sådär fräckt grön. Sen kan hon liksom inte hälla i ingredienserna direkt från dess förpackingar, nej då har hon använt diverse fräsiga kannor och skålar. Hon är riktigt mysig den där Leila. Till och med hennes jävla bakdukar är ju perfekta.

För första gången kan jag använda ordet hat-kärlek till en person.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se