Rygghelvetet.

Tänk att jag har så förbannat ont i min rygg så jag snart tar en yxa och hugger ner den i småbitar. Det är inte roligt på en fläck. Och bättre blir det ju absolut inte av att man sitter i världens mest oergonomiska ställning. Skulle min kära gamla gymnasielärare se mig nu skulle hon få spader.
Det är nästan så att jag funderar på att investera i en liten massör som jag kan ha i garderoben. En liten man som man liksom kan plocka fram när man behöver honom. Annars ska han bara sitta där i garderoben. Möjligtvis att han kan få en liten liten pall att sitta på, och eventuellt en kortlek som han kan ta fram om han får trist någon dag. Sen kan jag möjligtvis sträcka mig till att slänga åt han en brösmula någongång i bland. Han måste ju ha någonting till livs för att orka knåda min stela rygg.

Låter detta jobb som något för dig? - Lämna en kommentar. 




Objektet.


Kommentarer
Postat av: mikkis

cool bild!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se