Varför?

Varför blir man alltid hungrig sisådär runt klockan tolv? Alltid. Varje kväll / natt. Sen har man svårt att sova förän man stillat den där jävla hungern som gnager i magen som en gammal räv på ett köttben (eller vad det nu kan tänkas vara rävar äter). Det enda alternativet för en god natts sömn är att käka. Men då får ju magen inte vila, för den måste jobba. Kanske därför man skiter så ofta? (to much information, jag vet, men det är allt eller inget).
Nåväl. Nu ska jag i allafall lägga mig på kudden och titta vad play-kanalerna har att erbjuda kvällen till ära.

Har morgon- / förmiddagsdemo i morgon. Håll tummarna annars jävlar blir jag ilsk!

Sov gott.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Men gud!! Vad bra det blev. Du är så duktig. Det var exakt så jag ville ha det. Gud vad bra du är. Kraaaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se