Pics.

Idag har jag minsann jobbat. Det var lika roligt som alltid. Dock var det jävligt mycket dötid. Så jag passade på att käka en skinkmacka..


Skinkmackan.


Jag, med munnen full av skinkmacka.


Tog även ett kort över fjället. Även om inte bilden gör den rättvis.

Jag fick även agera bilmekaniker och hjälpa en stackars karl i nöd som inte fick igång `Gamla Bettan` som han kallade sin volvo (Nytänkande). Han drog av världens vurpa bakom bilen och hans dotter frågade mig om jag hade barn.


Kommentarer
Postat av: Sara

Hm, halvlovade inte jag och Erkki ett svagt ögonblick att eventuellt kanske om vi hade tid/lust/ork att möjligen följa dig på arbetet idag...? Hade faktiskt totalt glömt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se