Djungelhuset.

Just det. Idag har vi hängt på Djungelhuset.. Min högsta önskan har gått i uppfyllelse, att få hoppa hoppborg. Har inte gjort det sedan Sundsvall brann, och återigen är det mycket länge sedan. Förstår inte varför alla ska ha en sådan skitnödig inställning till att det bara är barn som får hoppa när det väl finns tillgång till hoppborgar.
Men idag, mina vänner, idag har det skett. Jag och min bäste vän Hugo studsade som aldrig förr..



Hugo i egen hög person.



Elli och Sara klättrar som aldrig förr.



Hugo och Leon är ute på åktur.



Jag och Hugo rejvar i hoppborgen.


Jag bjuder pinsamt nog till och med på en movie.
(Och ja, det är hardcore att hoppa hoppborg med mina vänner barnen!)


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, vilket härligt filmklipp! Vi hade nog ganska trevligt igår trots vissa små affärsincidenter!

Tack för en trevlig dag!

Postat av: Erika

Vad läckert det blev när du lade till musik!! :)

2010-03-18 @ 08:42:42
Postat av: Emelie

Hahah, härligt!

2010-03-18 @ 11:21:49
URL: http://emelieharaldsson.blogg.se/
Postat av: Sophie

du är visst inte så hopplös som jag trodde! höhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöh.

2010-03-18 @ 17:38:38
URL: http://sooophy.blogg.se/
Postat av: aron

man ser ju direkt vem det är som har roligast!

2010-03-25 @ 08:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se