Sundsvall.

Denna stad går mig på nerverna. Sundsvall alltså. Sjukt stort, sjukt många vägar åt alla håll.
Åkte ut på Birsta efter mötet, hittade knappt dit. Där inne gick jag vilse och sen hittade jag knappt bilen när jag skulle ut. Behöver jag säga att jag är den lantligaste av de lantliga? Också den konservativaste av de konservativa. Allt ska vara som det alltid varit. Har jag lärt mig en väg så åker jag endast den. Oavsett om det finns en annan som är någon/några kilometer kortare.

Jag kan i allafall hur man åker till kontoret, till Sophie, till Karin och nu även till Birsta och föräldraskapets revisor..det räcker för mig..

Kommentarer
Postat av: tt

hmm det finns två vägar till birsta från stan..antingen motorvägen eller timmervägen från E 14.. men bra med insikter om konservatism, jämtar är ju världsmästare på den grenen :D



å hit har du inte hittat än ;) fast du lovade dra mig från tårna!

2010-03-23 @ 00:35:11
Postat av: Leia ♥

Det är inte lätt att hitta alla gånger. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se