Tropical Island - bilder.

Äntligen har jag fått arslet ur och lagt in lite bilder från the freakin´ fabolous trip to Tyskland..
(hoppas att ni är nöjd, det tog ungefär sjuttio timmar).



Decker och Bea inhallerar champagne på Sturup i Malmö.



Sveingod mat på båten mellan Danmark och Tyskland.



Första pilsnern på resan.



Typ tusen vindkraftverk efter vägen.



Decker och Jocke på hotellrummet i Berlin.



Jocke och Decker vid middagen.



Massa säljare.



På en konstig pub inne i Berlin.



Folket.



Sen vandrade vi på ett disco som inte alls var livat..



..så vi hade häng i ett hörn.



Morgonen efter drogs kortbyxorna på och vi gick all in för FFF (Full före frukost).



Decker och Jeppson påväg till Tropical.



Tropical Island.



Välkommen.



VIP.



Sundsvallsfolket.
Bea, Decker, Stoffe och Jocke.



Inne på Tropical, 28 grader varmt och hur gött som helst.



Kartan över hela stället. (För det där kom man ju säkert ihåg fyra på morgonen..). Dock fick jag och Bea en alldeles egen karta efter att ha frågat om vägen till vårat tält för många gånger.



Inomhus.



Softa sandstranden.



Drinkbeställning.



Grillbuffé.



Rutchkanor. Jag åkte faktiskt alla utom den blåa. Den var skitläskig (säger dom som vet..).



Vi sov i finfina tält på "stranden".



Rökarhäng.



Underhållning vid middagen.



Thumbs up.



Malmö- och Jönköpingssäljare.



Jocke och Snäckan är nöjda.



Lätt bästa bilden på två överförfriskade Sundsvallssäljare.



Våran trevliga bartender, hon kunde blanda drinkar hon.



Snäckan med förförar-posen.



Eftersom kameran var i mitt våld (eller mitt skåp) under hela vistelsen vart jag aldrig med på kort..så jag tog saken i egna händer..



Alla barnen lekte med varann utom Bea, för hon hittade en ny vän.



Bea och Jocke innan avfärd.



Lite natur.



Buddha och Bea.



Nöjda.



Bea har handlat sprit och Jocke har tappat jåmen på båten..



Jocke bin Ladin på Ibis i Malmö.



Lirade lite kort på kvällskröken.



Glada sillar utanför Malmökontoret.



På Sturup.



Även jag fick vara med på en bild.



Hemgång.



Decker och Stoffe påväg att bestiga planet.



Adjöken. Vi ses igen Tropical.






Kommentarer
Postat av: Katta

Nej herregud inte är jag bitter för att jag stannade hemma :S ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se