Länge sedan.

Long time no se på en lista alltså, nu kör vi en, bara för att jag kan.

Du heter: Ellinor
Smeknamn: Mest Elle nu för tiden, men även dom gamla härliga namnen Juckar och Elliii kommer fram ibland.
Vad tror folk om dig: Jag tror inte dom tror så mycket.
Stämmer det: Nej, för jag är ju asball.
Vad får du oftast komplimanger för: När jag ritar får jag ofta komplimanger, även ibland när jag stickat något.
Hur imponerar man på dig: Man är skrattar åt mina skämt, haha.
Vad står i ditt senast inkomna sms: "Haha, ja vi gett ju va som ler och långhalm:) haha usch trökut ma snö..Nä nu skit je i avverkinga hen o gå in o vräk korvmackor:) godnatt"
Brukar du skratta för dig själv: Typ jämt!
Var bor du: I lilla fina Rätan.
Trivs du där: Japp!
Hur svarar du i telefonen: Med mitt namn för det mesta, händer även att jag använder någon annans namn, då oftast Diego Maradonas.
Vem ringde du senast: Erkki.
Vad sa den du senast pratade i telefonen med: Jadu, hon sa väl massa som vanligt.
Antal timmar sömn inatt: Den som det visste..
Sov du ensam: Jajjamän!
Brukar du komma i tid: 9,9 gånger av 10.
Hur känner du dig nu: En smula trött.
Vad tycker du om fötter: Inge fel på dom. Jag gillar mina egna.
Vad saknar du: Min sängkamrat.
Hade du en bra kväll igår: Den spenderades på jobbet, men den var trevlig.
Favoritdryck på morgonen: Kaffe!
När brukar du oftast lägga dig: Oftast före elva, men somnar gör jag oftast inte på minst två timmar.
Är du blyg: Det händer.
Vad gör du i morgon: Far till Svenstavik, mer vet jag icke.
Vad är det finaste du fått: En systerson!
En speciell dag du minns: 21 april 2008 då jag tog körkort, 26 mars 2009 då Leon föddes.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa ett hus!
Vill du gifta dig: Japp!
Vill du ha barn: Japp!
Är du musikalisk: Inte för fem öre.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten.
Bor dina föräldrar tillsammans: Jajjemän!
Biter du på naglarna: Usch nej.

Nu dröjer det nog till nästa får vi hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se