Högskoleprovet.

Höj Höj.
Har idag varit till stora staden Östersund - på folkets hus och gjort högskoleprovet..och det är inte som folk säger; "Bara man tänker logiskt så går det bra"..pyttsan vilket bullshit. Kan inte säga att det var min cup of soup så att säga, men jag svarade i allafall på alla frågor, vissa som satt i samma sal gav upp innan dom ens börjat som det såg ut.

Kändes rent ut sagt som skit när jag gick därifrån.
Räknade ut antal rätt när jag kom hem och insåg att det kanske inte hade gått så dåligt som jag trodde.

Trots att jag erhöll jordens huvudvärk under sista testet, samt fick ett par tretusen hjärnsläpp under dagen så är jag nöjd med det resultatet jag fick. Tror heller inte att jag hade fått bättre resultat utan huvudvärk. Man får helt enkelt inse att man inte är den brightaste kastrullen i skåpet.

Drog dock in på mensas provtest för att bevisa för mig själv att jag inte är helt peabrain. Och se där, högre IQ än 58% av sveriges befolkning. haha. In your face fucking fucker.

Nåväl. Nu ska jag ta mig en kaffetår till, medan karln min tydligen ska dricka pilsner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se