Coffee!

Hejsan Svejsan. Sitter här uppe på arbejte å dreck litte kaffe. Närå, eller jo, det gör jag faktiskt, sitter och tar mig en kopp och taggar inför kvällens skidåkning..ska iväg med mina studiekamrater och göra en studie om vilken matchtakt vi kan hålla på längden..eller egentligen inte, det är bara som jag säger för att jag inte ska banga!

Idag har det varit en mycket nödvändig dag på skolan, började 10 och slutade när vi kände fört, vilket i vårat fall blev strax före 12 eftersom vi skulle med bussen 12.20. Vi gick i allafall igenom hur man söker Vetenskapliga artiklar på internet, yeeeey. Dock hade jag och min studiekamrat en smula svårt att bestämma oss för ett ämne, så är det någon som snubblar över en vetenskaplig artikel inom ett par timmar som är relaterad till hälsa så är det bara att slå en signal :0).
Fy sjutton, jag känner mig lite ledsen och dålig som gör smileysar i inläggen. bläää!

Jaja, nu ska jag inte sarva nå mer om något trist. Kan förresten berätta att jag inte heller i år kommer att nå upp till tvåtusen inlägg här på bloggen, fy skämmes vad jag har varit slapp i år, huvva!

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Sara

Skidåkningen gick ju galant, eller nåt! Nya tag imorgon!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se