Fettknöl.

Intressant rubrik va? Låter ju inte så fräscht i allafall.

Jag upptäckte för några veckor sedan att jag hade små vita knölar på mina ögonlock..brydde mig inte alltför mycket just för tillfället, men häromdagen googlade jag på det..dom kallas tydligen milier. Att något så styggt ens kan ha ett namn liksom.
Tydligen ska man gå till en hudläkare och få dem bortbrända, men i förrgår fick jag nog av dom när jag stod och kollade mig i spegeln..så jag tog saken i egna händer och opererade bort dem själv! Empan tror att dom kommer tillbaka dubbelt så stora, men fasen heller..då kommer jag skära av mig öuglocka!
Nu ser man bara två röda märken på ögonlocken, kanske betyder det att jag lyckats..kanske inte?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se