Dagen.

Idag har jag verkligen inte gjort så mycket mer än att sitta framför datorn, har fixat och trixat lite med allt möjligt av sånt som har med skolan att göra, den börjar ju trots allt snart. Jag är taggetitaggad!
Såg att jag hade fått godkänt på kompletteringen jag gjorde för ett tag sedan också, så nu har jag absolut ingenting som släpar efter inför kommande termin, skönt!

Även fast det inte är torsdag tänkte jag mig pannkaka till middag idag, mest för att jag hade så hemskt dålig fantasi såhär efter massa läsning. Hann dock med en tur ut i skogen/elljusspåret för att kolla efter lite mer blåbär så jag kanske kunde koka en liten sylt till pannkakorna, men tji fick jag idag igen, det enda jag fann var 10 halvruttna hallon och det är verkligen inte mycket att hänga i julgrana!

Får se vad som händer med kvällen annars, känner jag mig själv (och min karl) rätt så blir det att ligga i soffan framför tv´n och glo.
I morgon tänkte jag dock börja på att slå upp all den nya kurslitteraturen och börja läsa, gött att vara förberedd när man börjar med Medicin, kirurgi och geriatrik den 3 september.

Nåväl, nu ska jag gå ut och steka lite pannkaka tror jag minsann, gjorde ett litet specialrecept faktiskt, hoppas det blir gott..då kanske jag delger mig.

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se