Torsdag.

Som jag har längtat efter just denna torsdagen. Inte för att jag ska göra något speciellt, men för att denna djävulsvecka nu är över. Muntlig tenta i tisdags som kan ha gått hur som helst och examination i PVK-sättning och iordningsställande av infusion idag där jag förövrigt blev väldigt nöjd med min insats..skulle bli riktigt förvånad om jag och min klasskompis L blir underkänd på det.
 
Har just slagit in lite julklappar, det är en hel vetenskap eftersom de inte får se ut hur som helst, snyggt ska det vara!
Funderar nu på vad jag ska hitta på, börjar nästa kurs i palliativvård på måndag så det gäller att ligga på latsidan så länge man kan nu i helgen..i allafall från pluggeriet.
 
Baka hade jag tänkt att göra i helgen, lussebullar, knäck och kanske ischoklad. Björne har efterlyst knäck så det är väl bäst att man förser sockerråttan med lite gosaker, men han kommer alla gånger få bistå den lille mannen.
 
Nej nu ska jag ta vara på tiden att göra ingenting och lägga mig i sängen och kolla på nån serie.
 
Adjö.

Kommentarer
Postat av: Mamma di

Akta tändran!

Svar: Ajjemän!
Elliiicious

2012-12-13 @ 16:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se