Borgvattnet.

När jag ändå håller på tänkte jag visa de få bilderna jag tog i Borgvattnet när vi bodde över på prästgården.


Emelie och jag påväg till Borgvattnet. Vi hade ställt in gpsen på telefonen för att hitta. Mottagningen dog dock i en Y-korsning så där fick vi stå med telefonen i vädret tills vi fick mottagning igen.



Jag försökte illustrera hur man ser ut när man är rädd.



Väl framme.
Borgvattnets prästgård.



Inne i matsalen, Emelie är alltid lika charmig på kort.
Camilla den modige var orädd.



Agneta tittar, Maria tar kort och Emelie..ja det ser ut som hon också ska ta kort?!



Varde ljus.



Rummet där jag, Emelie, Maria och Camilla sov.
Vi flyttade in sängar från rummet bredvid så det blev en trippelsäng.



Camilla och Emelie var besvikna över den uteblivna aktiviteten.


Japp, som sagt hände det ingenting. Eventuellt hördes en duns på natten och Zebbe tyckte han hörde steg i trappan, men jag hörde ingenting, lika som förra gången.

Tog inte så mycket kort eftersom vi inte gjorde så speciellt mycket. Ska dock försöka få korten som de andra tog under kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se