Som fin musik.

Var ju som skrivet iväg och fiskade igår tillsammans med mina trogna fiskevänner Kristoffer och Ingvar. Dock var det som vanligt bara Kristoffer som lyckades få något på kroken, en gädda. Dock slet den sig innan den hann bli uppdragen. Kanske lika bra det då K har en benägenhet att skrika som en liten tjej vid gäddkontakt, haha.
Tog lite bilder i allafall, alla bilder är tagna med mobilkameran, därav lite kass kvalite.



Ingvar försöker sig på att få storfångst.



Sörtjärn.



Själv gav jag upp rätt snabbt och drack en pilsner i stället.



Snillen spekulerar om vart proppen ska sitta.



Börmtjärn.



Amatörfotografen som leker mästare.



Det gäller att byta drag ofta.



Själv satt jag mest och blev tillsagd att jag inte fick sparka ut bottenpluggen. Pöh, vad tror Kristoffer om mig egentligen?



Kunde ha blitt ett fint kort.



Vi placerade oss uppepå ett bäverbo, undra om han var glad att jag tog hans fineste bitepinne till sittplats?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se