Sorry.

Har tänkt att blogga. Flera gånger. Men händelserna jag ska skriva om gör sig bäst med alla kort..vilka är belägna på minneskortet till kameran och går inte att flytta vidare in på datorn av någon underlig anledning.

Har varit ledare på fotbollsskolan i två dagar, väldigt roligt och barnen har varit superduktiga. Det enda dumma med det hela var när det trillade ner en spindel på mig när jag stod i serveringen. Jag gillar inte spindlar det minsta.

Annars var jag faktiskt på öppningen av Frösö zoo i lördags, vi såg alla djur flera gånger och var på cirkus där jag och Empan skaffade oss en varsin karl från vitryssland, haha, väldigt trevligt!

Nä, nu ska jag gå ut och ta vara på den sista solen innan det är dags att söve.

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se