Dagen idag.

Dagen idag kommer aldrig igen, och det är jag ganska glad över.
Åkte in med bussen i morse och det var så blåsigt att jag trodde att hela bussen skulle blåsa ut i diket, till och med chauffören satt och skälvde bakom ratten. huga.
 
Började dagen på skolan med undervisning i artikelsök på biblioteket, ganska onödigt då vi fick lära oss samma saker som sist, tack för den.
Hade sedan tentaåterlämning, hela klassen var samlade och läraren intog direkt försvarsställning för alla de frågor som kom. Egentligen hade hon inte så mycket att säga då hon som vanligt visste lite och ingenting och jag kan tycka att ingen direkt fick något svar på sin fråga.
Hon konstaterade i allafall att det var en extrem siffra (78%) som inte klarat tentan, men menade på att det är vårat eget fel som inte kan (!)..och att alla får samma föreläsningar etc..jag kan tycka att det är ren bullshit det hon säger, för även om föreläsarna har kommit fram till att de ska prata om samma saker så blir ju absolut inte föreläsningarna lika. Våran föreläsare i hjärtat blev tillexempel helt brydd över varför vi hade fått vissa frågor som vi hade fått.
Dessutom blir jag fruktansvärt irriterad på vissa lärare som säger att "detta kommer inte på tentan" också lägger dom dit frågorna ändå dom jävlarna.
Sen vill jag även tillägga att jag stör mig en hel massa på endel klasskompisar också, som har mage att sitta och klaga på att de "bara" fick det lägsta godkända betyget (E) när det sitter 40 stycken som inte ens fått det. gaah.
 
Jaja, det är väl lika bra att bita i det sura äpplet och plugga vidare, man får se det som så att man får ju repetera och lära sig allt lite djupare på grund av detta så det kanske sitter bättre till framtiden.
 
Nej nu var det slutklagat för min del. Tjohej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se