Tre komma tjugofem.

Sitter på skolan. Börjar inte förän 13.15, men eftersom bussförbindelserna inte är riktigt som man önskar så blir det såhär. Roligt alltså.
Bara tre och en halvtimme ungefär tills vi börjar, då har vi redovisning, jag ska berätta om kranskärlsröntgen i fem minuter och visa en otroligt ful powerpoint som jag trixade ihop igår.
 
Var uppe och hämtade ut tentan också nyss, som rubriken antyder så var jag 3,25 poäng ifrån att bli godkänd..då blir man nöjd..speciellt när man kollar igenom tentan och inser att det inte finns någonstans att hämta de där ynka poängen som saknas för att ta sig upp till en godkänd nivå. Nä, det är bara på´t igen nu.
 
Appropå bussförbindelser och bussar i allmänhet så tycker jag att det var och varannan dag är någonting som inte står rätt till, ibland kommer inte bussen, ibland funkar inte kortbetalning, ibland är bromsarna konstiga..och ibland, som idag, piper det konstant i hela bussen och ryker från bussens undersida. Känns säkert, som att man gladerligen lägger ut 200 spänn för att eventuellt överleva färden.
 
Adjöss.

Kommentarer
Postat av: Erika

Näää vad nedrigt med så få poäng!! :(

Svar: Ja, det var verkligen nedrigt!
Elliiicious

2012-11-06 @ 10:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se