Jäkla skittelefon.

Nu är jag fruktansvärt less på min telefon, jag skulle nästan kunna slänga in den i väggen. Internetet är så segt så hälften vore nog, nyss skulle jag ladda hem en app..jamen grattis Ellinor, att telefonen överhuvudtaget ska flytta över från `applistan` och in till själva appen tar MINST 5 (!) minuter! Jag har googlat som en galning på vad det kan vara för problem "ta bort pinkoden" done! "ta bort wordfeud" done! "nollställ telefonen" fucking done! Har även läst en massa om att det är på grund av nätet, att det är överbelastat av de som har iphone4 eller hur det nu var. Det känns ju jäkligt najs.
 
Måste kika vart jag har papprena på telefonen och knalla till ´the phonehouse´ med den för att reda ut detta, för ärligt talat så är jag så less på uppkopplingen nu så jag kräks trasor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se