Välkommen.

Jo ja tackar ja, nu sitter jag här igen..fastkedjad i skrivandets bojor och kommer inte lös..
Har suttit och pluggat sedan jag kom hem strax innan fem, det tycker jag är bra gjort..trots att klockan bara är sju..fast det känns som om den är minst tio.
Jo, jag har ju faktiskt lagat en paj också, en köttfärspaj, jag följde receptet bakåfram kan man säga..för att spexa till det lite..eller för att jag inte läste hela receptet från början..vem vet?!
 
Nu väntar jag i allafall på min kära karl som förhoppningsvis snart kommer hem från sitt arbete och ska smaka min goda skapelse till paj, som jag förresten ska ta ut ungefär prick nu.
 
Måste kila till ugnen. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se