Tisdag.

Idag är det tisdag och jag sitter som brukligt hemma hos Stålis och pluggar. Vi skrev klart rapporten för någon timme sedan, tror att den vart bra, även om Sara verkar väldigt tveksam. Nu har vi "bara" en reflektionsuppgift på två sidor som ska skrivas och ett seminarium på torsdag som skall utföras sedan är kursen avslutad och jag hoppas vid min gud att allting har blivit godkänt så man kan lägga det till handlingarna..
 
Ute är det i allafall varmare idag, endast 10 minus, annat var det igår när graderna var nere på massor och jag fick med hjälp av broder HP kicka igång bilen med startkablar.
 
Nä, man kanske skulle ha börjat på uppgiften i år och hoppas på en ledig dag i morgon.
 
Hej hopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se