1 april, totalt lurad!

Jaha, Ida ringde till mej i morse och frågade vart Sophie var,
"ingen aning, är hon borta?"
Ja, sa Ida, det sista jag såg av henne var när hon stod och hånglade med S igår,
Det kom verkligen som en chock,
Sophie och hon?? Va? Har Sophie valt att leva resten av sitt liv i den banan?!
Ja, det var verkligen många tankar som surrade runt i mitt huvud.
Det enda jag fick ur mej var: "Jag är i chocktillstånd".
Sedan sa Ida att Sophie tydligen hade pussats med Sture åxå,
en 60 åring som jobbar på Acb,
å Dum-Elle gick förståss på det!
Men efter ett tag så kom jag på dom med att dom narrades med mej,
skämmes tamme fan,
skrämma en gammal 20 plusare på det viset!

Nu har jag inget mer att skriva,
kul kväll igår!

H E J D Å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se