Äh, vi tar en till va?!

*Hur många resväskor äger du?
- Inte en endaste en, måste dock inhandla en stooor ryggsäck snart. 
*Använder du flip flops även när det är kallt ute?
- Näppeligen, bara när jag inte orkar ta på mej några andra..på sommarn blir det ofta flip-flops.
*Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
- Det är fifty-fifty där, gillar att ta bilder, men åxå att vara med på dom :)
*Vilken var den senaste filmen du såg?
- Film vet jag inte, men jag kollade på OC - säsong 1 häromdagarna, är dock inte klar än..
*Har någon av dina vänner barn?
- Inte mina närmaste vänner iaf.
*Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
- Beror såklart på hur mycket jag vinner, vann jag bara några kronor skulle det ju kanske inte vara så kul lixom, men vann man en hacka skulle jag nog köpa massa skor :P 
*Använder du huvtröjor?
- Absolut!
*Vem var den senaste som ringde dig?
- Minns inte.
*Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
- Ja, det tror jag.. Men, hellre ökänd än okänd.. 
*Tittade du på tecknat när du var liten?
- Jajjemän!
*Vilken film kan du alla replikerna till?
- Jadu, det är väl sällskapsresan och Karlsson, som jag så många gånger kollat på med mina älskade vänner.
*Kan du kasta macka?
- Ja, har vunnit VM-guld i Mack-kastning..
*Vem har du med på bion?
- Den som vill..
*Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?
- Japps, jag kommer själv sluta mina dagar som en enda stor tatuering.
*Har du en blogg?
- Ehh...vad är det?! haha
*Har du någonsin blivit attraherad av en oattraktiv?
- Det kan man väl inte bli? Blir man attraherad så borde ju personen i fråga vara attraktiv..eller?
*När sov du senast på golvet?
- Jag var för full för att minnas..
*Äter du frukost dagligen?
- Nej, nästan aldrig!
*Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
- Nja, jag vill gärna påpeka om någon stavat fel..men jag blir ju inte värsta förbannad!
*Tror du att gud är en man eller kvinna?
- Jag är ateist!
*Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller det motsatta?
- Kommer nog bäst överens med killar faktiskt, det är mer kravlöst att vara med dom och inte lika mycket skitprat. Dock trivs jag ypperligt i mina flickors sällskap åxå.
*Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
- Aldrig på en pinne!
*Skulle du säga att du är trendig?
- Nä, jag klär på mej det jag trivs i. 
*Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?
- Mycket, mycket bra!
*Om du hade varit född av motsatt kön, vad hade du hetat?
- Ingen aning, mina föräldrar var för snål för att ge mej ett pojknamn, men jag skulle nog vilja ha hetat nåt fränt.
*Vad har du på dig?
- Jeans och tröja.
*Vad var den senaste musik du lyssnade på?
- Cheek to Cheek eller vad den heter..
SMART Ellinor kom fram idag, glömde laddaren i Svensta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se