Disk och fisk och dödskallar.

Soppsan diskar,
fiskarna har egentligen ingenting med detta att göra.
men jag lovar att dödskallarna spelar en stor roll i detta inlägg,
men det är än så länge inofficiellt..sådeså!

Spenderade gårdagen med att ligga med huvudet på kudden och kika på film,
men efter många om och men tog jag mej upp för att gå på Ica,
efter det så ringde Ida och frågade om jag ville följa med ut och gå,
eftersom jag har känt mej lagom lat de sista månaderna så tänkte jag att en tur på byn skulle nog göra gott.

Promenerade till Ica och sedan till Statoil och köpte en glass,
sedan ville Soppsan gå hem igen,
så det vart inte en så lång tur det inte,
vi drar alltså slutsatsen att Soppsan är en latkorv!
Å jag blir så less på dessa, ursäkta uttrycket, Negrer och svartskallar som antingen förföljer en eller börjar joddla utanför huset när man försöker äta frukost i godan ro med sina vapendragare.

Jaja, nu sträcker Ida och Soppsan lakan,
jag kanske ska sätta mej under som i gamla tider =)

H E J D Å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se