Fuck you!

Blir så less på att inte ha ett dugg att göra,
visst, det finns massor att göra bara man ser sej omkring.
Typ kolla på tv (näe, finns inget bra på tv), gå ut och gå (har redan gjort det idag), sitta vid datorn (gör det nu och ör redan less), åka på skalet (nej tack, jag står vid orden: "Våga vägra skalet"), sova (det kan man väl inte göra jämt?!), träffa kompisar (vilka kompisar då?!)..
Sammantaget finns det väldigt lite att göra, väldigt lite överhuvudtaget som är kul just nu.

Så, vad har man gjort idag annars då?
Varit ute och gått som sagt, det blev hela 4 km,
men men, mjukstart!
Lagat våfflor till Emelie och farmor.
Tittat på fil, Bewitched, men jag somnade.
Suttit på altan och lyssnat på musik..men det var lite för kyligt för min del.

Har väl inte gjort så mycket mer,
blir till att vara vaken så länge som möjligt ikväll iaf,
eftersom man börjar jobba imorrn kväll igen.

Umeå till helgen, najs det!

Så jävla less på DEJ!

H E J D Å



Kommentarer
Postat av: Emelie

Näe, jag räknas väl inte till din vän då! Tack så mycket!

2007-04-21 @ 21:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se