Piss, skit och ramaskri.

Har egentligen gått ganska bra att jobba idag,
så rubriken har egentligen ingenting med texten att göra.
Men idag suspekterade jag (kan man skriva så?!),
att avtaplaren höll på att gå in i dimman,
den ville inte riktigt funktionera i den mån som jag ville.
Men Janne mannen hjälpte mej alla gånger så allt blev grett.
Har haft en otrolig dragning till att kittla Anders idag åxå,
det var en mycket intressant upplevelse,
han bara flinade och sa: "Har du sett va mycket cellplast vi har på kallagret nu?!"
"Intressant" sa jag och vandrade vidare.

Jag lovar att mina kollegor iallafall blev lagomt less när jag, halv två, kom och sa att det var en Q-avisering på G,
men tillslut kirrade jag och Anna biffen, även fast det mest var Anna som skruvade.
Pratade lite med Susanne ang. min och Idas crazy idea..hon tyckte det lät bra!

Nu ligger Soppsan här på soffan helt utslagen och ser mer sovandes än vaken ut,
men hon som sovit halva dagen kan väl inte vara trött inte..

Blev bjuden på lunch idag av Sophie åxå,
omelett, den var god!
Åsså blev man bjuden på middag av N´Anders,
men jag känner att jag måste städa mitt bo..
det ser ut som ungefär "Hej, kom och hjälp mej och ingen kom",
har blivit lite för mycket av det goda nu på sistone (filmtittning och internetsittning med vännerna),
så man har lixom inte riktigt hunnit med the reality.

Snart är det påsk,
då ska jag alla gånger ut i backen..det ska jag!
Sen blir det väl lite kalasande åxå kan jag tro..är det påsk så är det!
Fan, tänk på den gamla goda tiden då man ritade kort och sen vandrade runt i gårdarna och påskade,
det var tider det!
Tänk om man ändå vore så liten igen..

Igår var det iaf Hockey,
Modo vann med 5-2 över Hv71,
jag skulle vara en retsticka och skrev till Reine och frågade om han var ledsen med orden:
"Modo är sååå braaa, är du ledsen nu?!".
Men svaret jag fick stämde inte riktigt överens med min tankegång,
"Jag håller på leksand"..ojdå!
Då blev det att skriva och tracka Figge istället.
Gosh så kul det vore om dom gossarna kom och hälsade på något i sommar..
det vore bättre än blommig falukorv det!

H E J D Å





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se