Questions.

Fann denna trevliga lilla lista på Idas blogg, måste bara fyllas i av en skrivarsugen Elle =)

DAGENS:
Klädsel: Jeans och en camouflagefärgad huvtröja.
Frisyr: En slarvig fläta, jag är oduglig..
Låt: Roger Whittaker - River lady
Vill ha: Chips!
Tråkigaste: Att mamma åker till fjälls i morgon :(
Roligaste: Att det är lördag i morgon, långt kvar tills acb på söndagkväll..

SENASTE PERSON SOM:
Sov i din säng och när: Jag inatt?!
Såg dig gråta: Tror nog det var Daniel i fyllan å villan..
Fick dig att gråta: Sophie jävel, även hon var riktigt rund under pjäxorna!
Fick dig att börja skratta: Emelie, hon får mej alltid att skratta!
Du gick på bio med: Anna, Camilla, Anders, Liselott, Jessica och Mikael.
Du gick på stan med: Anna, om nu bara kärnan räknas?
Skickade ett e-mail till dig: Får fan bara reklam..stackers mej!
Skickade ett sms till dig: Daniel.

HAR DU NÅGONSIN:
Sagt "Jag Älskar Dig" till en pojkvän och menat det: Ja. 
Bråkat med ditt husdjur: Kanske inte bråkat, mer diskuterat, hade en djup diskussion med Tusse idag om att han inte skulle gå på papprena mitt uppe i mitt låtskrivande..
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Näppeligen, det tror jag inte..

FAVORIT:
Rum i huset: Toaletten, där kan man göra ömse ;)
Typ av musik: Lyssnar på i princip allt från "blommig falukorv" till annan svängig musik =P
Parfym: Brittan är en favorit, men även Idas "Armani Code" luktar jävligt gott..
Månad: Juli, då är det högsommar och halvnakna gossar..dock är ju Januari en stor favorit åxå :D
Mat: Massa vitlök iaf :D
Dricka: Öl, Staropramen, Lapin, Heineken är 3 som lätt slinker ner i strupen..
Godis: Choklad.
Tidning: Läser väldigt sällan tidningar, men ÖP är ju inte fy skam. Annars är det väl massa "tjejtidningar".
Film: Har alltid skrivit "Pretty Woman", så jag skriver väl det nu med?!

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit: Nä, det har jag alla gånger inte!
Köpt någonting: Jo, det har jag faktiskt..
Varit sjuk: Haft ont i magen :(
Sjungit: Självklart, nästan överdrivet mycket, jag och Emelie skrev en låt idag som jag har sjungit mycket på, den vart skitbra!
Sagt "Jag Älskar Dig": Nää, det tror jag inte, vet inte om jag sa det till Emelie förrut, men jag tror inte det..
Velat säga till någon eller några att du älskar dem: Skulle vara till någon i min familj då, har inte träffat mina flickor dom senaste 24 timmarna, men såklart jag vill säga det till dom med..alltid!
Träffat någon ny: Nää, snålt!
Saknat någon: Min katt Musse, han är totally gone!
Kramat någon: Ja, det har jag!
Ätit: Klart jag har, mammas goda Tortellinis :D

EXTRA FRÅGOR:
Vad är du mest rädd för: RÅTTOR!!!
Vem hatar du verkligen: Familjen Nilsson, mer behöver icke nämnas!
Varit kär: Klart jag har!
Har du ett jobb: Jajjemän, Acb. Jobbade även på dagis i Rätan idag, mycket najs!
Gillar du att ha folk omkring dig: Ja, det gör jag, men det kan vara ruggigt skönt att vara ensam ibland åxå..
Är du ett hälsofreak: Höh?! Nää, men jag har faktiskt styrketränat idag, jag känner mej stolt!
Är du ensam nu: Ja, i detta rum iaf.
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Dom som jag lyssnar på på telefonen, annars är det väl ingen speciell genre av låtar..tror jag..

H E J D Å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se