Rocky Creek - Californian gold!

Här sitter vi nu,
mätta och glada flickor efter ett besök på Dryparn,
det vart pizza..mm mm mmm!

Soppsan och Ida suger åt sej som svampar av vinet,
medan jag tar det lite piano med min Corona med Lime - underbart gott!
Semlan har varit hos mej inatt,
sicken unge, hon kan ju allt från gitarrspel till filmframställning..=D

Upptäckte i går eftermiddag att jag hade den värsta huvudvärken en människa kan begåvas, eller icke begåvas med..
Efter att jag varit uppe för att prata med Emelie skulle jag lägga mej igen och slog då i bakhuvudet något så djävulskt att jag trodde jag skulle avlida på fläcken.. men blödde gjorde det inte minsann!
Vaknade åxå i morse med världens skallebank, på vänster sida av huvudet,
men trots den sprängande huvudvärken och den tidiga timman masade man sej upp och travade bort till Acb.

Dagen har gått ganska snabbt,
det har dock varit en hel del stopp pga ettikett-fanskap och avstaplarjävel,
trodde jag skulle få dåndimpen där ett tag,
men jag säger som Soppsan, "jag är inte den som klagar"..det var sannerligen dom klokaste orden idag.

H E J D Å


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se