Shiney happy people.

Nu är det alla gånger skinande rent i min lilla lya,
har städat så till och med kungens lilla piga ligger i lä..som vanligt!
Diskade och torkade av allt,
städade handfat, fönsterbrädor, toalett, badkar..ja allt!
Det är bara det att nattduksbordet fortfarande har massa stuff på sej..måste kirra det!

Nu är man på besök på 9an igen som vanligt,
äter chips och snarras för att fira våran goda idé - ja, många järn i elden har vi!

Skulle skriva lite i ett ordbehandlingsprogram idag,
efter många om och men fick jag spunk på WordPad som inte ville som jag.
Så jag pratade med Knasis som gav mig råd till ett annat vid namn "OpenOffice",
laddade hem det, men det verkade inte heller funktionera som utlovat.
Ringde Robbelibobban och frågade om han hade Word,
men han hade inte det.
Attan, tänkte jag, Attan!
Men efter mera om och men så bestämde sej OpenOffice för att funka felfritt,
det efter att jag tagit bort det från datorn (?).
Tack, gud, för att du gjort mej till den jag är!

Nu har halva veckan gått och jag längtar infernaliskt till mitt lååånga påsklov,
from 14.00 på Fredag till 14.00 på Tisdag..underbart!

Jag skulle åxå vilja äta Jamie Olivers mat!

H E J D Å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se