Dagens icke välta trågbunt..men nästan nära.

Ja, idag gick det så gott att ingen trågbunt blev hand-upp-plockad av mej, men det var bra nära där ett tag.
Men jag lät Jan-O ta över jobbet så att det inte skulle vara jag om det hände, det gäller att ha huvudet på skaft.
Var på massage idag, keringa var ovanligt hårdhänt, eller så var det bara min rygg som inte riktigt är så optimal som den borde..vad vet jag?!

Har nog lyssnat på den här underbara låten närmare etthundratrettiotvåtusen gånger nu, mmm, njuter i fulla drag över det underbara soundet.

Kom med snilleblixten att jag skulle tvätta kläder idag om det fanns någon tvätt-tid,
och det gjorde det ju förståss med min tur, så snart kommer det lukta rentvättade kläder i min lilla lya,
det är en arom som kittlar mina sinnen på det goda planet.

Snart helg och lönen kommer inrasande på kontot, fick ganska bra lön för att ha haft obetald semester i 6 dagar,
med tanke på att en annan bara fick 3600:-.
Fick reda på av Jan-O idag att tillskottet som man får på kontot när man blivit truckare inte kommer förän typ efter ett halvår, det är väl jävligt snålt, har man bytt arbetsuppgifter ska man banne mej ha betalt för det också.
Inte för att det är så jobbigt, än, peppar peppar - men när allt händer på en gång blir det stressigt.

Pärtsoppa och Trocadero tillo lunch, spenderade lunchen med karlarna från linorna och Robert,
det var mycket trevligt att sitta ute i solskenet och njuta i fulla drag.
Försökte sno Dannes verktyg, det resulterade i ett mindre hack med en sylvass kniv i mitt nyckelband + ett par stulna nycklar, som återfanns senare på dagen i Dannes ficka..hmm, undra hur dom kunde hamna där?!
Fick sedan höra att mitt glada "Hej Hej" när jag hälsar på folk låter töntigt,
jaha, nu måste jag klura ut något nytt att säga, typ "Tjenixen" tyckte Soppsan,
men det måste nästan vara något lurigare.
Här har man gått runt och sagt "Hej Hej" i flera år utan att veta att man egentligen låter som en tönt!

Senare vill jag också berätta att jag blev bestört när jag hörde att Pagel ska sluta på Acb,
tänk att han inte sagt något till mej. Korvring är inte riktigt klok som vill förgifta mej med flugsvamp och sitter å planerar sitt nästa drag tillsammans med Danne över en cigarr och en kåpa cognac..
Örjan är den enda man kan lita på!

H E J D Å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se